Trzy sposoby na poprawę rankingu witryny (SEO)

Trzy sposoby na poprawę rankingu witryny (SEO)

Postępuj zgodnie z tymi sugestiami, aby ulepszyć optymalizację wyszukiwarek (SEO) i obserwuj, jak Twoja witryna podnosi się na szczyty wyników wyszukiwania.

1. Publikuj istotne, wiarygodne treści

Wysokiej jakości, wiarygodna treść jest najważniejszym czynnikiem wpływającym na rankingi Twoich wyszukiwarek i nic nie zastąpi świetnej treści – jest to szczególnie prawdziwe w przypadku marketingu SEO. Wysokiej jakości treści stworzone specjalnie dla docelowego użytkownika zwiększają ruch w witrynie, co poprawia autorytet i trafność witryny. Dopracuj swoje umiejętności pisania w Internecie i zaprezentuj się jako autorytet w temacie, o którym piszesz.

Słowa kluczowe

Zidentyfikuj i kieruj konkretne wyrażenie kluczowe dla każdej wiarygodnej strony z treścią w Twojej witrynie. Zastanów się, w jaki sposób Twój czytelnik może wyszukiwać tę konkretną stronę za pomocą wyszukiwanych haseł, takich jak:

  • mistrzowie online w zarządzaniu inżynierią
  • czym jest inżynieria biomedyczna?
  • tytuł IX zasoby edukacyjne
  • fotografowanie zorzy polarnej
  • jak ubiegać się o stypendia?
  • kiedy upływa termin FAFSA?
  • jaka jest różnica między inżynierią a technologią inżynieryjną?

Wiele fraz kluczowych

Stronie internetowej bardzo trudno jest uzyskać rankingi w wyszukiwarkach dla wielu fraz kluczowych, chyba że te frazy są bardzo podobne. Pojedyncza strona może obejmować zarówno „prace w inżynierii biomedycznej”, jak i „karierę w inżynierii biomedycznej”. Zamieszczenie rankingu „sprawy studenckie” i „dziekan ds. studentów” lub „dyskryminacja ze względu na płeć” i „procedury zgłaszania przemocy” na jednej stronie jest mało prawdopodobne.

Jeśli chcesz wykonać pozycjonowanie TOP3 swoją witrynę pod kątem wielu fraz kluczowych, musisz utworzyć osobną stronę internetową dla każdej frazy kluczowej, na którą kierujesz reklamy.

Umieszczanie słów kluczowych
Po wybraniu frazy kluczowej dla danej strony rozważ następujące pytania:

  • Czy mogę użyć części lub całości frazy kluczowej w adresie URL strony (używając słów kluczowych w folderach)?
  • Czy mogę użyć części lub całości frazy kluczowej w tytule strony?
  • Czy mogę użyć części lub całości frazy kluczowej w nagłówkach i podnagłówkach stron?

Treść

Odpowiedź twierdząca na te pytania może poprawić ranking Twojej witryny w wyszukiwarkach. Bądź jednak naturalny i przyjazny dla użytkownika. Nie chcesz na przykład, aby słowo „inżynieria” pojawiało się w adresie URL trzy lub więcej razy lub aby w tytule strony i w każdym nagłówku powtarzało się wyrażenie „Zorza polarna”. Czytelność i użyteczność nadal przewyższają pozycjonowanie stron Kraków.

Pozycjonowanie TOP3

Oprócz adresu URL strony, tytułu i nagłówków, największy wpływ na rankingi w wyszukiwarkach ma treść. Powtórz frazę kluczową kilka razy na całej stronie — raz lub dwa razy w akapicie otwierającym i zamykającym oraz jeszcze dwa do czterech razy w pozostałej treści. Bądź autorytatywny. Strategicznie łącz linki do odpowiednich źródeł i dodatkowych informacji — zarówno w ramach szerokiej witryny internetowej Twojej organizacji, jak i do innych przydatnych witryn internetowych.

Nie zapomnij użyć pogrubienia, kursywy, znaczników nagłówków (zwłaszcza H1) i innych znaczników podkreślających, aby wyróżnić te frazy kluczowe – ale nie przesadzaj. Nadal chcesz, aby Twój język i styl pisania były czytane naturalnie. Nigdy nie poświęcaj dobrego pisania na rzecz SEO. Najlepsze strony są pisane dla użytkownika, a nie dla wyszukiwarki. Przeczytaj więcej o marketingu SEO, aby pomóc Ci znaleźć nowe możliwości w zakresie treści.

2. Regularnie aktualizuj swoje treści

Prawdopodobnie zauważyłeś, że dość mocno podchodzimy do treści. Wyszukiwarki też to robią. Regularnie aktualizowana treść jest postrzegana jako jeden z najlepszych wskaźników trafności witryny, dlatego pamiętaj o jej aktualności. Kontroluj swoje treści według ustalonego harmonogramu (na przykład co semestr) i w razie potrzeby wprowadzaj aktualizacje.

Blogowanie

Zamieszczanie dodatkowych treści, bogatych w frazy kluczowe, na blogu z wiadomościami wydziałowymi może również podnieść rankingi w wyszukiwarkach. Posty na blogu mogą być nawet krótszymi aktualizacjami dotyczącymi konkretnych tematów, na które kierujesz reklamy. Połącz powiązane strony internetowe CMS i wpisy na blogu, jeśli pomoże to czytelnikowi uzyskać lepszy obraz lub dodatkowe informacje na dany temat.

3. Metadane

Projektując witrynę, każda strona zawiera spację pomiędzy znacznikami <head> w celu wstawienia metadanych, czyli informacji o zawartości Twojej strony. Jeśli posiadasz witrynę CMS oryginalnie opracowaną przez zespół internetowy UMC, wstępnie wypełnimy te dane. Jednakże ważne jest, aby przeglądać i aktualizować metadane w miarę zmieniania się witryny w miarę upływu czasu.

Metadane tytułu

Metadane tytułów odpowiadają za tytuły stron wyświetlane u góry okna przeglądarki oraz jako nagłówek w wynikach wyszukiwania. To najważniejsze metadane na Twojej stronie.

Dla osób posiadających witrynę CMS zespół internetowy opracował zautomatyzowany system tworzenia metatytułu każdej strony internetowej na podstawie tytułu strony. Zwiększa to znaczenie stosowania przemyślanych tytułów stron, bogatych w frazy kluczowe.

Opis Metadane

Metadane opisu to opis tekstowy, którego może użyć przeglądarka w odpowiedzi na wyszukiwanie strony. Pomyśl o tym jak o wystawie witryny — zwięzłym i atrakcyjnym opisie zawartości, mającym na celu zachęcenie