Rady Dotyczące Marketingu Internetowego.

Rady Dotyczące Marketingu Internetowego.

W dzisiejszym cyfrowym świecie firmy każdej wielkości i z różnych sektorów są obecne w Internecie. To sprawia, że ​​rywalizacja o uwagę kupujących jest zaciekła. Spośród 2,1 miliona firm e-commerce w USA tylko ułamek z nich będzie w stanie przyciągnąć wystarczającą liczbę klientów i zwiększyć sprzedaż online.

 Zbuduj obecność na platformach mediów społecznościowych

Większość Twoich obecnych i potencjalnych klientów spędza znaczną część swojego dnia przeglądając swoje konta w mediach społecznościowych lub spędzając czas w społecznościach online w Reddit i Discord. Oto kilka wskazówek marketingowych w mediach społecznościowych, które pomogą Ci skorzystać z tych wszechobecnych platform.

  • Zidentyfikuj platformy i społeczności, w których Twoi klienci spędzają czas. Monitoruj, jakie rzeczy udostępniają na temat Twojej firmy i branży oraz jakie są ich odczucia na ten temat. 
  • Publikuj treści, które bawią, edukują lub informują docelowych odbiorców: nie tylko o Twojej marce i produktach, ale także o ich potrzebach i pragnieniach. 
  • Regularnie komunikuj się z agencja marketingowa wrocław, słuchając ich i odpowiadając na nie na platformie mediów społecznościowych lub w społeczności internetowej, w której spędzają czas. 
  • Zastosuj wysokiej jakości obrazy i wideo, ponieważ są to najpopularniejsze formy treści. 

1. Twórz treści przyjazne dla urządzeń mobilnych

Czy wiesz, że 1000 największych sprzedawców internetowych z Ameryki Północnej generuje 65% ruchu z urządzeń mobilnych? (3) Jeśli Twoja witryna nie jest zoptymalizowana pod kątem urządzeń mobilnych, prawdopodobnie tracisz nowych klientów (a może nawet niektórych lojalnych). Upewnij się, że Twoja witryna wygląda dobrze, szybko się ładuje i jest łatwa w użyciu wszystkie urządzenia. Zoptymalizuj swoją witrynę, aby była responsywna na wszystkich urządzeniach cyfrowych, takich jak telefony komórkowe, tablety i laptopy. Zmierz szybkość swojej strony, ponieważ jest to kluczowy czynnik przyciągający klientów do Twojej witryny. Jeśli strony internetowe ładują się z małą prędkością, istnieje prawdopodobieństwo, że Twoi klienci opuszczą witrynę. Podczas tworzenia treści dostosowanych do urządzeń mobilnych:

  • Postaraj się, aby treść była krótka i prosta.
  • Korzystaj z infografik i treści wideo. 
  • Stwórz obecność w mediach społecznościowych, ponieważ użytkownicy mobilni spędzają większość czasu przed ekranem na platformach społecznościowych.

2. Zintegruj marketing na wielu platformach

Kluczowym elementem marketingu cyfrowego jest outsourcing programistów. Zarządzanie treściami w kanałach cyfrowych może być trudnym zadaniem, ale ma kluczowe znaczenie dla odniesienia sukcesu w Internecie. Oto kilka wskazówek dotyczących marketingu cyfrowego dotyczących integracji na różnych platformach:

  • Opracuj długoterminowe strategie marketingu cyfrowego, które odpowiadają Twojej misji i celom
  • Użyj narzędzia CRM, aby śledzić dane klientów i lepiej zrozumieć zachowania odbiorców
  • Przeprowadzaj testy A/B i zwracaj uwagę na wskaźniki konwersji, takie jak współczynnik otwarć, CTR itp.
  • Utwórz kalendarz treści i udostępnij go w całej organizacji
  • Zachowaj spójny branding (czcionki, kolory, styl pisania) we wszystkich kanałach

 3. Wejdź na Google Moja Firma

Google moja Firma to bezpłatna platforma, która umożliwia firmom tworzenie wizytówek w Google. Korzystanie z niej jest bezpłatne i stanowi doskonały sposób na dotarcie do potencjalnych klientów, zwłaszcza jeśli prowadzisz lokalną firmę, której klienci mieszkają w pobliżu. Upewnij się, że zgłosiłeś roszczenie do wpisu o firmie i poprawnie wypełniłeś wszystkie informacje. Inne zalety Google Moja Firma:

  • Możesz dodawać lub aktualizować istotne informacje o swojej firmie, takie jak dane kontaktowe, adres URL witryny, obrazy, filmy, wydarzenia, godziny pracy i inne
  • Klienci mogą oceniać Twoją firmę i dodawać recenzje, co oznacza, że ​​możesz odpowiadać na opinie i dowiedzieć się, co lubią, a czego nie lubią Twoi odbiorcy 
  • Dodanie sklepu do Google Moja Firma to forma optymalizacji wyszukiwarek, która poprawia rankingi wyszukiwania
  • Będziesz otrzymywać aktualne raporty z danymi o Twojej firmie, takimi jak liczba wyświetleń strony, powiadomienia o opiniach użytkowników i inne

4. Efektywnie korzystaj z marketingu e-mailowego i SMS-owego

Jest powód, dla którego poczta e-mail jest nadal podstawą większości cyfrowych działań marketingowych: jest to wysokonakładowy i niedrogi sposób utrzymywania kontaktu z klientami, przypominania im o Twojej firmie oraz promowania produktów, wyprzedaży i wiadomości. Mnóstwo oprogramowania ułatwia tworzenie szablonów wiadomości e-mail, śledzenie współczynników otwarć i kliknięć oraz zapewnianie zgodności i aktualności listy e-mail. A dodanie formularza, banera lub wyskakującego okienka w witrynie w celu zbierania adresów e-mail to łatwy sposób na zwiększenie bazy potencjalnych klientów. E-mail to idealny kanał do przekazywania ważnych i aktualnych informacji, ale w przypadku pilnych wiadomości skorzystaj z wiadomości SMS.

Marketing SMS — zwłaszcza dwukierunkowy i konwersacyjny — pomaga budować relacje, stwarzać poczucie pilności i spotykać się z kupującymi tam, gdzie spędzają większość czasu: przy telefonach. Chociaż większość marketerów opiera się na marketingu e-mailowym, firma badawcza Gartner odkryła, że ​​kampanie marketingu tekstowego mają wskaźniki odpowiedzi 7 razy wyższe, a współczynniki klikalności ponad 30 razy wyższe niż w przypadku wiadomości e-mail.  SMS-y są idealnym kanałem dla komunikatów marketingowych o wysokiej konwersji, takich jak przypomnienia o porzuconym koszyku , wyprzedaże w Czarny piątek i inne treści promocyjne, a także spersonalizowane lub podzielone na segmenty wiadomości oparte na danych użytkownika. 

5. Zainwestuj w reklamę cyfrową

Reklama płatna za kliknięcie to jedna z najskuteczniejszych strategii marketingu cyfrowego umożliwiająca dotarcie do docelowych odbiorców i zwiększenie ruchu w Twojej witrynie. Wydawanie pieniędzy na reklamy cyfrowe może wydawać się ryzykowne, ale na wysoce konkurencyjnym rynku e-commerce reklamy PPC to stawka.

Reklamy PPC mogą być przydatnym narzędziem do eksperymentowania z przekazem i marką, a ostatecznym celem jest poznanie tego, co generuje najwięcej kliknięć i ciągłe zwiększanie zwrotu z inwestycji. Google Ads i YouTube Ads to przykłady reklam PPC, podobnie jak platformy mediów społecznościowych, takie jak Instagram, LinkedIn, Twitter i Facebook.

6. Personalizuj zawartość

Codziennie dzielimy się w sieci kluczowymi informacjami o sobie. Jako firma zajmująca się handlem elektronicznym możesz wykorzystywać te dane w sposób zgodny z prawem, aby lepiej zrozumieć swoich klientów i łączyć ich z produktami, których potrzebują i pragną. Ten rodzaj personalizacji — czy to adresowanie e-maili do klientów po imieniu, czy powiadamianie klientów, że artykuł, który przeglądali w Twojej witrynie, jest ponownie dostępny — jest kluczową przewagą konkurencyjną w marketingu cyfrowym. Badania przeprowadzone przez Demand Metric pokazują, że 82% klientów ma bardziej pozytywne nastawienie do marki po zapoznaniu się ze spersonalizowanymi treściami. (5 ) Dostosowując treści do potrzeb i zainteresowań kupujących, możesz zwiększyć liczbę konwersji i uzyskać wyższy zwrot z inwestycji.

7. Korzystaj z nowoczesnych narzędzi cyfrowych

Podobnie jak sklepy internetowe są ewolucją sklepów stacjonarnych. cyfrowe narzędzia marketingowe sprawiają, że marketerzy są bardziej wydajni, opierają się na danych i są wydajniejsi w Internecie. Mogą również pomóc w poprawie obsługi klienta w Twojej witrynie i podróży klienta, od potencjalnego klienta do polecenia. Oto kilka przykładów do zbadania, jeśli jeszcze tego nie robisz.

Wideo jest coraz popularniejszym środkiem komunikacji z konsumentami: liczba filmów, które ludzie oglądają online, podwoiła się od 2018 r., a 87% marketerów korzystających z wideo twierdzi, że ma ono pozytywny zwrot z inwestycji. (6) Wypróbuj poszukiwanie potencjalnych klientów za pomocą wideo: za pomocą krótkich, osobistych filmów przedstawiaj swoją firmę i markę, wyjaśniaj swoje produkty i buduj relacje z potencjalnymi klientami. Lub dodaj prezentacje produktów do swojej witryny, aby pomóc edukować klientów i przyspieszyć proces sprzedaży.

Upewnij się, że korzystasz ze wszystkich integracji dostępnych na platformie e-commerce, z której korzystasz. Te integracje mają na celu zwiększenie wydajności Twojej firmy i uwolnienie Cię od skupienia się na innych rzeczach, przede wszystkim poprzez połączenie danych między platformami oprogramowania i zapewnienie dokładniejszego obrazu jak strony internetowe wrocław.

Wykorzystaj te wskazówki dotyczące marketingu cyfrowego

Teraz, gdy poznałeś najważniejsze wskazówki dotyczące marketingu cyfrowego, nadszedł czas, aby zastosować je do zwiększenia sprzedaży online i rozwoju firmy.