Wydziały
REFERAT INFRASTRUKTURY I OCHRONY ŚRODOWISKA
parter, pokój nr 2
Aneta Nowak
– p. o. KIEROWNIK REFERATU tel. 62/5971732
Ochrona środowiska naturalnego i rolnictwa; sprawy ochrony zwierząt.
Donata
Kowalska tel. 62/5971732
Gospodarka nieruchomościami, gospodarowanie mieniem komunalnym
Grażyna Sowa
tel. 62/5971729
Zamówienia publiczne, przetargi; zarządzanie inwestycjami gminnymi, utrzymanie
dróg, oświetlenie uliczne i utrzymanie zabytków.
Jolanta Kowalska tel. 62/5971729
Decyzje o warunkach zabudowy; zaświadczenia o przeznaczeniu w planie zagospodarowania przestrzennego.
Anna Krzywik tel. 62/5971728
Gospodarka komunalna wodociągi kanalizacja.
Edyta
Krystyniak tel. 62/5971728
Pomoc administracyjna ds. Ewidencji działalności gospodarczej; zezwolenia na
sprzedaż napojów alkoholowych, wydawanie numerów porządkowych nieruchomości,
mienie komunalne – gospodarka lokalowa i wycinka drzew.
Dagmara
Wlazły tel. 62/5971728
Pomoc administracyjna ds. gospodarowania odpadami komunalnymi w gminie
Adam
Jeżewski ( tel.
666371672)
Konserwator hydroforni w Szczytnikach
Jarosław
Pluta ( tel.
666371604)
Konserwator hydroforni w Radliczycach i w Stawie
Sławomir
Sowa (
tel.666371731)
Konserwator hydroforni w Mroczkach Wielkich
Bogumił
Tylski
Konserwator hydroforni w Iwanowicach
Zbigniew Banasiewicz ( tel. 515871407)
Konserwator oczyszczalni Popów
Wacław
Gralak
Konserwator oczyszczalni Popów
Zbigniew
Marchwacki ( tel.
666371526 )
Operator koparko – ładowarki
Mateusz
Mikołajczyk
Inkasent
REFERAT FINANSÓW–KSIĘGOWOŚĆ, KASA
I piętro, pokój nr 3,
Małgorzata Bloch – KIEROWNIK REFERATU tel. 62/5971745Skarbnik Gminy
Grażyna
Wróbel – Główna
księgowa tel. 62/5971734
Ewidencja wydatków i środków trwałych; rozrachunki z dostawcami
i odbiorcami; sprawozdawczość budżetowa
Aleksandra
Kuczma – KASA tel. 62/7697824
Rozliczanie czynszów, naliczanie wynagrodzeń i opłat; zaświadczenia do
naliczania kapitału początkowego; sprawy z zakresu podatku dochodowego
i ubezpieczeń społecznych;obsługa kasy, opłaty za użytkowanie wieczyste,
dzierżawy.
Bogumiła
Wojtczak tel. 62/5971734
Ewidencja dochodów, opłaty za wodę, ścieki; sprawy w zakresie podatku VAT.
II piętro, pokój nr 8,
Sylwia
Rosiak tel. 62/5971736
Księgowość jednostek podległych – Zastępca Głównego księgowego – oświata
Bożena
Mucha tel. 62/5971736
Księgowość jednostek podległych – Zastępca Głównego księgowego – opieka
społeczna
Marzena
Nowak tel. 62/5941352
Wynagrodzenia i ubezpieczenia społeczne jednostek podległych
Aleksandra
Cebulska tel. 62/5971736
Pomoc administracyjna ds. Księgowości jednostek podległych
Aleksandra
Krążyńska-Dial tel. 62/5971736
Projekty UE
parter, pokój nr 1
Ilona
Czarnecka tel. 62/5971727
Wymiar podatku rolnego, leśnego i od nieruchomości; zaświadczenia
o stanie majątkowym; zwrot podatku akcyzowego od paliw rolniczych; ulgi
inwestycyjne z tytułu kupna ziemi.
Małgorzata Juszczak 62/5971727
Ewidencja księgowa należności podatkowych; rozliczenia z sołtysami w zakresie poboru podatków; egzekucja zaległości podatkowych; rozkładanie na raty, odraczanie płatności i umarzanie odsetek; wydawanie zaświadczeń o niezaleganiu.
REFERAT ADMINISTRACYJNO-ORGANIZACYJNY
II piętro, pokój nr 5
Grażyna
Kuchnicka – KIEROWNIK REFERATU tel. 62/5971742
Sprawy organizacyjne i kadrowe, regulaminy i zarządzenia; obsługa
jednostek organizacyjnych gminy; koordynacja pracy placówek oświatowych;
ewidencja i załatwianie skarg obywateli.
I piętro, pokój nr 4
Magdalena
Ziółkowska – SEKRETARIAT tel. 62/7625015
Obsługa sekretariatu i prowadzenie kancelarii ogólnej Urzędu Gminy;
przyjmowanie i nadawanie korespondencji; telefoniczna obsługa urzędu
i wójta; ewidencja urlopów pracowniczych; prowadzenie archiwum zakładowego
i jego obsługa; promocja gminy; obsługa strony internetowej i BIP.
parter, pokój nr 1
Mirosław
Kowalski tel. 62/5971739
Obsługa Rady Gminy i jej organów; sprawy z zakresu obrony cywilnej,
ochrony ludności, zarządzania kryzysowego; ochrona informacji niejawnych
REFERAT SPRAW OBYWATELSKICH, USC
II piętro, pokój nr 7
Dorota
Marucha – Z-CA KIEROWNIKA USC tel. 62/5971733
Sporządzanie i prostowanie aktów stanu cywilnego – urodzenia, małżeństwa
i zgony oraz wydawanie ich odpisów; kwalifikacja wojskowa; Akcja
Kurierska; świadczenia rzeczowe na rzecz obrony; sprawy związane
z wyborami, spisami i referendami.
Krystian Cierniak tel. 62/5971733
Ewidencja ludności; przyjmowanie wniosków i wydawanie dowodów osobistych; zameldowania, przemeldowania i wymeldowania na pobyt stały i czasowy; udostępnianie danych osobowych; sprawy z zakresu straży pożarnych i podmiotów ratowniczych; promocja zdrowia.
RADCA PRAWNY
II piętro, pokój nr 5 (w czwartek)
Izabela Rabiega